کارایی شیلنگ آب فشار قوی در جت های دولتی

برای همه شما کامیون شویی ها، هرگز تجهیزات خود را در پارکینگ به گونه ای قرار ندهید که در حین شستشو، تریلرهای تراکتور روی شلنگ فشار قوی شما حرکت کنند. این بیش از هر اتفاق دیگری مسئول خرابی شیلنگ است.

برای همه شما که در تمام این سال ها شیلنگ آب فشار قوی آبی یا زرد رنگ بدون علامت می خریدید، چنین چیزی وجود ندارد! تنها شیلنگ واقعی بدون علامت در صنعت خاکستری است. چرا؟ شیلنگ خاکستری حاوی کربن سیاه نیست. همه رنگ‌های دیگر این کار را انجام می‌دهند و این همان چیزی است که باعث ایجاد علائمی می‌شود که شیلنگ روی سطح می‌لرزد.

صدمات ناشی از واشر فشاری به ندرت در بخش اورژانس دیده می شود، اما اگر آسیب زمینه ای یا وسعت آسیب نادیده گرفته شود یا نادیده گرفته شود، عواقب عمده ای دارد. اگرچه ترومای زمینه ای معمولاً توسط سی تی اسکن بررسی و رد می شود، اشعه ایکس اولیه می تواند به طور موثری به تریاژ و تشخیص آسیب عمیق تر بافت نرم کمک کند.

در این مورد، اشعه ایکس اولیه در بخش اورژانس توانست ترومای بافت نرم قابل توجهی را نشان دهد، بنابراین پزشکان معالج بیمار را قادر می سازد تا به سرعت آنتی بیوتیک ها و مسکن های مناسب را شروع کنند و مشاوره تروما و پذیرش را آغاز کنند.

تجزیه و تحلیل قابلیت اطمینان و تعمیر و نگهداری درایوهای هیدرولیک ماشین‌های حمل و نقل، که اساساً بر واحدهای نیرو متمرکز شده‌اند: پمپ‌ها، سیلندرها و غیره، بدون در نظر گرفتن عناصر اتصال. بنابراین، این مقاله یک تحلیل تحقیقاتی در مورد شیلنگ‌ها و اتصالات فشار بالا در طول تعمیر و نگهداری فنی پیشنهاد می‌کند.

تحلیل مقایسه ای رفتار سیال و بازده انرژی در داخل شیلنگ های فشار قوی تعمیر نشده و تعمیر شده در این تحقیق ارائه شده است. نتایج تحقیقات نظری و تجربی برای فرآیندهای هیدرولیک در داخل شیلنگ فشار قوی بر اساس شبیه‌سازی عددی با استفاده از معادلات ناویر-استوکس و اندازه‌گیری تجربی فشار جریان سیال در داخل شیلنگ‌های فشار بالا است.