عرقیات گیاهی اصل باعث سفر در زمان شد

همانطور که مشخص است، تمام مواد طبیعی فعال بیولوژیکی موجود در عرقیات گیاهی اصل را می توان به طور مشروط به محلول در چربی لیپوفیل و محلول در آب تقسیم کرد عمیق ترین روش استخراج مواد محلول در چربی است.

استخراج مواد خام گیاهی با دی اکسید کربن مایع است که در حالت فوق بحرانی دمای بالای 31 درجه سانتی گراد، فشار بالای 71 اتمسفر در حال استخراج است. در این حالت دی اکسید کربن هم قابلیت حل کنندگی و هم قابلیت نفوذ دارد.

و پس از ته نشین شدن عصاره در ظروف مخصوص کلکتورها کاملاً تبخیر می شود. به دلیل فشار نسبتاً بالا، ساختار سلولی مواد گیاهی از بین می رود و حلال به مواد فعال بیولوژیکی موجود در گیاه دسترسی پیدا می کند.

برای بیش از بیست سال کار بیش از 5000 مطالعه در مورد ترکیب بیولوژیکی عصاره های به دست آمده با روش های مختلف استخراج (با استفاده از حلال های مختلف) انجام داده است که به ما این فرصت را می دهد تا به وضوح درک کنیم.

مزایا و ویژگی های فن آوری های اصلی استخراج، محصولاتی که در بازار مواد تشکیل دهنده محصولات آرایشی ارائه می شوند متأسفانه، در فرآیند کار با مشتریان، ما باید به طور دوره‌ای افسانه‌های منتشر شده.

عرقیات

توسط شرکت‌کنندگان فردی در بازار مواد آرایشی را در مورد به اصطلاح مضرات استخراج CO2 مایع فوق بحرانی به عنوان روشی برای تولید مواد آرایشی طبیعی، از بین ببریم خوشبختانه، با یک گفتگوی مستدل با متخصصان با تجربه است.

این افسانه ها به راحتی رد می شوند. با این حال، متخصصانی که تجربه زیادی در توسعه لوازم آرایشی و بهداشتی ندارند و اولین گام‌ها را در این مسیر برمی‌دارند یا دانش عملی کافی در زمینه استخراج مواد فعال بیولوژیکی ندارند، ممکن است.

توسط فروشندگان مستمر گمراه شوند بنابراین، به عنوان شرکتی که بیش از 20 سال است با موفقیت استخراج CO2 فوق بحرانی را به عنوان یک فناوری کارآمد مدرن برای استخراج اجزای فعال بیولوژیکی از مواد خام گیاهی و همچنین مطالعه توسعه این فناوری در کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، توسعه داده است.

در ایالات متحده آمریکا، لازم است یک بار دیگر بر مزایای مصرف کننده اصلی عصاره های CO2 فوق بحرانی تمرکز کنیم، افسانه های مربوط به فن آوری استخراج CO2 سیال فوق بحرانی را درک و از بین ببریم.