پخت کله پاچه زیر کاشی کرمانشاه در تنور

هنگام انتخاب یک طبقه جدید برای آشپزخانه خود، به گزینه ای نیاز دارید که به اندازه کافی بادوام باشد تا بتواند در برابر این همه رفت و آمد به یخچال مقاومت کند.

اما به اندازه کافی مدرن باشد که به قلب خانه شما ارتقای لازم را بدهد. کف کاشی کرمانشاه مطمئناً با این شرایط مطابقت دارد: آنها همه کاره، بادوام و مقرون به صرفه هستند.

تصمیم گیری در مورد اینکه کاشی های سرامیکی برای کف های جدید شما بهترین هستند یا خیر، در نهایت به ترجیحات سبک و بودجه شما بستگی دارد.

در اینجا مزایا و معایب کلیدی کاشی و سرامیک آورده شده است تا به شما کمک کند آگاهانه ترین تصمیم را در مورد به روز رسانی بعدی طبقه خود بگیرید.

کفپوش کاشی و سرامیک چیست؟ خاک رس ریز را در یک کوره با دمای بسیار بالا بپزید یا آتش بزنید تا کاشی و سرامیک به دست آورید. بیشتر کاشی‌ها لعاب شیشه‌ای مانندی را نیز تزئین می‌کنند که تکه‌های منحصربه‌فردی را در اشکال، رنگ‌ها و الگوهای مختلف کاشی ایجاد می‌کند.

گزینه های مدرن تر شامل تزئینات سنگ طبیعی و چوب است که برای صاحب خانه هایی که مشتاق طراحی کف سفارشی هستند عالی است.

کف کاشی نیز به دلیل دوغابی که بین درزها بسته شده است در برابر آب غیر قابل نفوذ هستند. این ویژگی باعث محبوبیت آن ها در آشپزخانه ها، حمام ها، اتاق ها و سرسراها شده است. در آب و هوای گرم، اغلب آن را در قسمت های نشیمن و حتی اتاق خواب ها خواهید یافت.

فرآیند پخت شدید باعث می‌شود تا کاشی‌های سرامیکی نسبت به کاشی‌های چینی یا سنگی سخت‌تر شکسته شوند. آنها به خوبی در برابر کثیفی، گل و لای، ریختن، پاشیده شدن پاشیده و ترافیک سنگین پا در آشپزخانه یا حمام شما ایستادگی می کنند.