لباس ساحلی بچه گانه جدید قابلیت پرواز دارد

پیدا کردن لباس ساحلی بچه گانه عالی به طرز شگفت انگیزی دشوار است. پارچه باید بتواند در برابر ریخت و پاش مقاومت کند، شکل خود را حفظ کند و در برابر رنگ پریدگی (با وجود شستشوی مکرر) مقاوم باشد.

اما، علاوه بر انعطاف‌پذیری، یک پیراهن بچه‌دار واقعاً برجسته، وسیله‌ای است که کودک از پوشیدن آن به طور فعال لذت می‌برد (چالشی با هر کودکی از سن 3 سالگی) و موردی است که برای والدین نیز جذاب است (یعنی یکی از مواردی Paw Patrol را ندارد).

ما از هفت پدر و مادر با ذوق، از جمله یک مدل، یک مادر ده فرزند و یک پادکستر خواستیم تا مارک های مورد علاقه خود را برای پیراهن های کودکان به اشتراک بگذارند. برای انتخاب های برتر آنها، از خریدهای مقرون به صرفه گرفته تا طرح هایی که ارزش آن را دارند، در ادامه بخوانید.

بوون می‌گوید: «Simple Folk یکی از برندهایی است که هر زمان که می‌خواهم کمد لباس‌های بچه‌هایم را به‌روزرسانی کنم، به‌ویژه اکنون که از داخل بریتانیا ارسال می‌شوند، استفاده می‌کنم».

من عاشق فلسفه آنها از لباس های مینیمالیستی، تک جنسیتی، اخلاقی، ارگانیک و راحت برای کودکان هستم. با یک نوزاد دیگر در راه، می‌دانم که آنچه اکنون برای دختر و پسرم می‌خرم، تا تازه وارد نیز دوباره پوشیده می‌شود.

لباس ها برای ماندگاری ساخته شده اند که به توجیه قیمت بالاتر کمک می کند. من اخیراً برای هر دو فرزندم سه راهی بزرگ خریدم و ثابت کردند که آنها حتی در آب و هوای گرم در تعطیلات بسیار متنوع و راحت هستند.

این سه راهی ساخته شده از پنبه ارگانیک دارای گواهینامه نرم GOTS [استاندارد جهانی نساجی ارگانیک]، دارای جزئیات زیبا و ظریف مانند آستین های چرخ شده و دکمه های نارگیل پایدار است.

این برند متاثر از عناصر طراحی سنتی آفریقایی است و توسط نینا مالون، مادر دو فرزند، نماینده استعدادها، و بنیانگذار پادکست Dope Black Mums و فضای امن @dopeblackmums پیشنهاد شده است. او توضیح می دهد.

“من عاشق کیفیت هستم و دوست دارم از مشاغل سیاه پوست حمایت کنم.” بچه های کامسو توسط مادر مجرد آفریقایی بریتانیایی سی سوکویا راه اندازی شد و من واقعا از داستان او الهام گرفتم.