خواص چای سبز برای مشکلات معده

چای سبز از دیرباز برای زمانی که تشنگی اضطراری کافئین در اواسط روز شروع می‌شود یا زمانی که ما فقط به کمی TLC برای تسکین مشکلات خود نیاز داریم، مورد استفاده قرار گرفته است. دوست نداشتن چای سبز با فوایدی مانند بهبود عملکرد مغز و کاهش خطر ابتلا به برخی سرطان ها، از جمله، سخت است. این به یک MVP اصلی در دنیای چای تبدیل شده است، زیرا وقتی به چای سبز فکر می کنید، به بهبود سلامت فکر می کنید.

اما اگر به شما بگوییم که چای سبز می تواند به مشکلات معده نیز کمک کند، چه؟ باور کنید یا نه، درست است. این چای سبز قدرتمند به تازگی قدرتمندتر شده است و تمام چای های دیگر دنیا را از حسادت سبز می کند. قبل از رسیدن به Pepto-Bismol، به جای آن به سراغ چای سبز بروید. بله، واقعا، و در اینجا دلیل آن است.

با مزایا و مضرات چای سبز آشنا شوید/ بهترین زمان نوشیدن - خبرآنلاین

چای سبز برای ناراحتی معده
چای نعناع و زنجبیل را کنار بگذارید— چای سبز کیسه ای در کسب و کار تسکین ناراحتی معده نامی برای خود دست و پا کرده است. این به این دلیل است که چای سبز حاوی سطوح بالایی از پلی فنول ها (دقیقاً 50 تا 150 میلی گرم) است که ریزمغذی هایی هستند که از گیاهان دریافت می کنیم و به درمان برخی از مشکلات گوارشی کمک می کنند.

دفعه بعد که دچار ناراحتی معده یا معده درد شدید، ادامه دهید و یک فنجان چای سبز (حدود سه تا چهار در روز) دم کنید. اگر به کافئین حساس هستید، ممکن است بخواهید این مقدار را محدود کنید. از نوشیدن آن نزدیک به زمان خواب خودداری کنید، زیرا کافئین می تواند شما را در شب بیدار نگه دارد. مبتلایان به اضطراب ممکن است بخواهند در صورت امکان گزینه ای بدون کافئین را در نظر بگیرند، زیرا کافئین بیش از حد می تواند باعث افزایش اضطراب شود.

ماسک چای سبز-5 مزایای ماسک صورت چای سبز و چگونگی تهیه آن | دکتر علی جعفری

قیمت چای سبز

چای سبز برای گاز
چه بخواهیم اعتراف کنیم یا نه، همه ما با گاز شرم آور سروکار داریم. اگر می خواهید به بوی گل رز ادامه دهید، با قرار دادن چای سبز در برنامه روزانه خود، اقدامات پیشگیرانه را انجام دهید. دکتر ریتیکا صمددار، متخصص تغذیه در Max Healthcare در دهلی نو می گوید: “سعی کنید به سراغ مارک های محبوب نروید، زیرا ثابت نشده است که کار می کنند یا معتبر هستند. در عوض، انواع چینی یا ویتنامی را انتخاب کنید.”

نوشیدن یک فنجان چای سبز بعد از غذا نیز مفید است، به خصوص اگر زیاده روی کرده باشید. امیلی کایل، متخصص تغذیه و متخصص تغذیه می‌گوید: کاتچین‌ها، جزء فعال زیستی اصلی موجود در چای سبز، بسیاری از خواص دارویی را ارائه می‌کنند که به تسکین دستگاه گوارش و کاهش گازهای روده‌ای که باعث نفخ می‌شود، کمک می‌کند. “برخی از مطالعات نشان می دهد که نوشیدن چای سبز حتی ممکن است برای بسیاری از اختلالات گوارشی که معمولاً با نفخ همراه هستند مانند کولیت اولسراتیو و بیماری کرون تسکین دهد.”

مزایای اضافی چای سبز برای معده

جایگزین سالم تری برای قهوه: اگر متوجه شدید که به سراغ سومین یا چهارمین قهوه در روز می روید، به جای آن یک فنجان چای سبز یا چای میوه به را امتحان کنید. هنوز هم کافئین دارد (حدود 25 میلی گرم در هر وعده 8 اونس)، اما در مقایسه با مواد قهوه ای برای معده شما خشن تر است (در نتیجه مواد قهوه ای کمتری ایجاد می کند، اگر شما رانش ما را جلب کنید).

سلامت دندان‌ها بهتر: به دندان‌های سالم‌تری بنوشید زیرا کاتچین، ترکیب شیمیایی که قبلاً ذکر شد و در چای سبز یافت می‌شود، می‌تواند به از بین بردن باکتری‌هایی که خطر پوسیدگی دندان، عفونت گلو و بیماری لثه را افزایش می‌دهند، کمک کند. حتی یک مطالعه انجام شد که 940 مرد را مورد بررسی قرار داد و سلامت دندان آنها را بررسی کرد. مشخص شد کسانی که به طور منظم چای سبز می نوشند، بهداشت دهان و دندان بهتری دارند.

چای سبز را چه زمانی مصرف نکنیم؟ - خبرگزاری آنا

چای سبز مشهد

سرشار از آنتی اکسیدان است:

این نوشیدنی نیروگاهی سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند سرطان را کاهش دهد و به شما کمک کند طولانی تر زندگی کنید.
چای سبز تازه یک ماده اصلی چای رایج است که در بسیاری از خانواده‌ها در سراسر جهان یافت می‌شود و پس از اطلاع از همه این فواید، دلیل خوبی دارد. دفعه بعد که دچار ناراحتی معده شدید، نعناع یا زنجبیل را کنار بگذارید و به جای آن یک فنجان چای سبز بنوشید.