انتخاب بهترین نوع ساعت مچی

نظارت بر تناسب اندام شخصی یک صنعت چند میلیارد پوندی است. اکنون به طور گسترده پذیرفته شده است که ضربان قلب در حالت استراحت (RHR) یک شاخص مناسب از تغییرات در آمادگی قلبی عروقی شما است.

به عنوان مثال، کاهش RHR طی چند هفته ورزش نشان می دهد که قلب شما در پمپاژ خون و اکسیژن در بدن شما کارآمدتر شده است.

دستگاه‌های پوشیدنی مدرن مانند ساعت پایه دار فانتزی هوشمند به شما این امکان را می‌دهند که این پیشرفت را در طول زمان و همچنین سایر معیارهای مربوط به سلامت عمومی خود را کنترل کنید.

این دستگاه ها با بهره گیری از چندین مفهوم اصلی بیولوژیکی و شیمیایی مشترک برای همه کار می کنند.

در کلاس شما
طیف سنجی در فناوری هوشمند یک زمینه مرتبط برای دانش آموزان است با ترکیب یک گوشی هوشمند با مواد تشکیل دهنده کمد آشپزخانه، آن را نزدیک‌تر کنید تا بررسی کنید که چگونه انتقال نور با رنگ و غلظت در کدو حلوایی سیاه تغییر می‌کند.

این فعالیت به همان اندازه که در خانه مؤثر است در آزمایشگاه مدرسه نیز مؤثر است و آن را به یک فعالیت عالی برای یادگیری از راه دور تبدیل می کند.

برای تکمیل آن در هر سنی مناسب است، در حالی که دانش آموزان 16 تا 18 می توانند از نتایج خود برای رسم نمودار و دستکاری معادلات لگاریتمی برای یافتن غلظت رقت ناشناخته کدو استفاده کنند.

ساعت ایستاده سفید هوشمند مدرن از چراغ سبز چشمک زن برای اندازه گیری ضربان قلب از مچ دست استفاده می کنند. طیف سنجی به ما می گوید که خون نور سبز را جذب می کند زیرا قرمز و سبز در چرخه رنگ مقابل یکدیگر قرار دارند.

پشت ساعت هوشمند دارای یک سنسور نوری برای تشخیص نور بازتاب شده است.

تفاوت اصلی با طیف‌سنج‌ها این است که منبع نور و آشکارساز در ساعت‌های هوشمند در یک سمت قرار دارند، در حالی که در طیف‌سنج‌ها در مقابل یکدیگر قرار دارند.

چیدمان مورد استفاده در ساعت‌های هوشمند می‌تواند در مقایسه با طیف‌سنج‌ها دقت کمتری داشته باشد، زیرا آشکارساز کاملاً به مقدار نور منعکس شده از نمونه، یعنی خون شما بستگی دارد.

اندازه گیری ضربان قلب با استفاده از نور نورپلتیسموگرافی نامیده می شود.

این ساعت مچی هوشمند دخترانه تغییر غلظت گلبول‌های قرمز خون را با انبساط و انقباض رگ‌های خونی اندازه‌گیری می‌کند – یعنی رگ‌های خونی منبسط شده نور سبز بیشتری جذب می‌کنند، رگ‌های خونی منقبض شده نور سبز کمتری را جذب می‌کنند.

آشکارساز نور منعکس شده را اندازه گیری می کند و یک الگوریتم نرم افزاری تغییرات شدت نور را به ضربان نبض شما تبدیل می کند.

جدیدترین ساعت کلاسیک دیواری پاندول دار و نرم افزارها از الگوریتم های پیشرفته برای نظارت بر داده های ضربان نبض و تشخیص مسائلی مانند فیبریلاسیون دهلیزی (ضربان قلب نامنظم) استفاده می کنند.

دقت و قابلیت اطمینان الگوریتم‌ها برای نظارت منظم سلامت هنوز در دست بررسی است، عمدتاً به دلیل تغییراتی که ممکن است توسط رنگدانه‌های مختلف پوست ایجاد شود.

یک مطالعه در مقیاس بزرگ اخیر نشان داد که بیش از یک سوم از شرکت کنندگانی که از یک پالس نامنظم توسط ساعت هوشمند خود مطلع شدند، فیبریلاسیون دهلیزی داشتند.

  • منابع:
    1. I ‘heart’ my smartwatch
  • تبلیغات: 
  1. مرکز خرید پارچه لگ چرم نازک
  2. بهترین تولیدکننده تاپ ورزشی نخی زنانه
  3. بازار خرید و فروش ابزار دست دوم طلا سازی
  4. تقویت موی سر با استفاده از زرشک