۱۰ دلیل برای اینکه بتوانید با انتخاب فرش ماشینی 6 متری فضای منزل خود را گرم نمایید!

فرش های ماشینی به دلیل داشتن الیاف طبیعی دارای حداقل پرز هستند.

پر کردن فرش می تواند برای کودکان خردسال خطرناک باشد، زیرا هم حساسیت زا است و هم ممکن است در حین بازی به طور تصادفی وارد دهان کودک ما شود و مشکلاتی ایجاد کند.

پشم، پنبه و ابریشم الیاف اصلی مورد استفاده در فرش ماشینی 6 متری هستند که همگی دارای لطافت و لطافت و فوق العاده ای هستند.

ممکن است هنگام خرید فرش ماشینی کودک ابتدا فکر کنید که نرمی آنها بسیار بالاست اما در دراز مدت زمان نرم شدن فرش ماشینی کاهش و فرش ماشینی افزایش می یابد.

از طرف دیگر، فرش‌های با شدت بالا معمولاً وزن بیشتری نسبت به فرش‌های ماشینی دارند و همین امر باعث می‌شود فرش ماشینی بیشتر به زمین چسبیده، لغزنده‌تر و برای بازی کودکان مناسب‌تر باشد.

فرش

اگر شما از جمله افرادی هستید که به دنبال فرش ماشینی کودک با کیفیتی برای خرید هستید که کیفیت خود را برای مدت طولانی حفظ کند و در برابر شست و شوی زیاد مقاوم باشد، قطعا دستباف گزینه ایده آلی برای شما خواهد بود.

اگر دوست دارید در مورد مزایای فرش دستباف نسبت به فرش ماشینی بیشتر بدانید، می توانید پس از مطالعه کامل این مقاله اینجا را کلیک کنید.

رنگ روشن در انتخاب فرش برای روحیه کودک شما بسیار موثر است اما از یک طرف چون فرش کودک مستعد کثیف شدن بسیار است، رنگ روشن این فرش ها کار شما را برای شست و شو بیشتر می کند.
هنگام خرید به فضای اتاق فرزندتان توجه کنید.

اگر فضای اتاق کودک شما زیاد بزرگ نیست فرش دستباف یک و نیم متری از نظر ابعاد بهترین گزینه است و سعی کنید فرش انتخابی شما کاملا مرکز اتاق کودک را بپوشاند.

سعی کنید فرش ماشینی کودک خود را به گونه ای انتخاب کنید که در رنگ های به کار رفته در آن از رنگرزی طبیعی استفاده شود.

زیرا رنگ های شیمیایی ممکن است باعث ایجاد حساسیت در کودک شما شود.

برای تشخیص رنگ طبیعی، قسمت های پررنگ فرش ماشینی را با یک پارچه سفید مرطوب بکشید اگر رنگ برنگشت، رنگ آن طبیعی است و در غیر این صورت رنگ مصنوعی است