کارتن پلاست 6 میل یکی از بهترین های کارتن تاشو در بازار فروش است!

می‌خواهید با یک شریک با تجربه در زمینه چاپ و بسته‌بندی مشورت کنید ، اما اجازه دهید چند سناریو را در نظر بگیریم که جعبه‌های کارتن سفارشی و کارتن‌های عمده‌فروشی بیشترین معنا را دارند.

فرض کنید باید یک سری کوچک از کارتن های تاشو با چرخش سریع درست کنید. انتخاب طبیعی ممکن است کارتن‌های عمده‌فروشی باشد، زیرا شما می‌توانید از مرحله طراحی دور بزنید و مستقیماً به سمت چاپ بروید.

بعلاوه، جعبه‌های کارتن سفارشی برای چاپ‌های کوچک بسیار پرهزینه‌تر هستند، زیرا از مزایای مالی مقیاس ناشی از چاپ‌های بزرگ‌تر برخوردار نیستند.

 اگر از چاپ سنتی یا افست استفاده می‌کنید، باید صفحات جدیدی برای تولید کارتن پلاست 6 میل ایجاد کنید که می‌تواند پرهزینه باشد و فقط با چاپ هر کارتن تاشو بعدی ارزان‌تر می‌شود.

از طرف دیگر، اگر می خواهید یک چاپ بزرگ انجام دهید، باندهای زیادی داشته باشید، و کارتن های عمده فروشی ظاهری به اندازه کافی اصلی برای برند شما ارائه نمی کنند، جعبه های کارتن سفارشی گزینه مناسبی هستند.

کارتن

 عدم نگرانی در مورد مهلت تحویل محدود و تمایل به اولویت بندی جلوه های تزئینی، جعبه های کارتن سفارشی را به انتخاب طبیعی تبدیل می کند.

اگر یک محصول تبلیغاتی یا فصلی خاص را مد نظر دارید، کارتن های عمده فروشی گزینه امیدوارکننده ای هستند. با پرینت‌های چرخشی سریع، می‌توانید به طرح‌های متداول‌تری که مصرف‌کنندگان از این نوع بسته‌بندی‌ها انتظار دارند، تکیه کنید و در عین حال، دامنه برند خود را ارتقا دهید.

این یک راه مقرون به صرفه برای مرتبط ماندن در صنعت یا بخش شما است.

اکنون، اگر می‌خواهید برای معرفی محصول یا مثلاً پنجاهمین سالگرد کار خاصی انجام دهید، ممکن است مسیر سفارشی را ترجیح دهید، جایی که می‌توانید تمام جزئیات بسته‌بندی را دیکته کنید. فقط مطمئن باشید که باند کافی برای فرآیند طراحی و بررسی و زمان لازم برای ساخت اجزای همراه برای چاپ جعبه های کارتنی سفارشی دارید.

چه چیزی برای شما مناسب است؟
همکاری با یک شریک چاپ و بسته بندی که قادر به ارائه جعبه های کارتن سفارشی و کارتن های عمده فروشی است، سودمند است. آنها ایده بهتری نسبت به اکثر موارد دارند که هر کدام برای شما مناسب است.

آماده، الیور جعبه های تاشو سفارشی و کارتن های عمده فروشی را چاپ می کند . با امکانات متعدد در سرتاسر ایالات متحده آمریکا، الیور چابکی یک فروشگاه کوچک به علاوه قابلیت های یک فروشگاه بزرگ را دارد.

این امر باعث می‌شود که سفارش‌های عمده فروشی سریعتر انجام شود و در سفارش‌های سفارشی کوچک، طراحی مقرون‌بهصرفه‌تر نسبت به سایر تولیدکنندگان چاپ و بسته‌بندی انجام شود.

بعلاوه، همه چیز از چاپ و بسته بندی شده تا تکمیل و حمل و نقل را می توان در خانه انجام داد و به شما یک راه حل یک مرحله ای برای بسیاری از چالش های بسته بندی ارائه می دهد.

بنابراین در هر شرایطی که هستید، الیور می‌توانید با شما از روش‌های احتمالی صحبت کند و روشی را که برای شما مناسب است پیدا کنید.

الیور یک شرکت چاپ و بسته بندی با بیش از 250 سال تجربه ترکیبی است. امروز با ما تماس بگیرید تا بیشتر بدانید کدام محلول کارتن تاشو به بهترین وجه با نیازهای طبقه بندی شما مطابقت دارد.