ورزشکاران می توانند با سس مهرام مایونز بدن خود را عضلانی کنند

ترکیب سس مهرام مایونز که با تکنولوژی کلاسیک تهیه شده است به زرده تخم مرغ اضافه می شود، با این حال، می توانید مزیت را افزایش دهید و پروتئین (مرغ یا بلدرچین) را در دستور غذا قرار دهید.

تخم مرغ منبعی ضروری از کولین، ویتامین F، توکوفرول، ویتامین های گروه B و سایر مواد به همان اندازه مهم است و تجویز سیستماتیک منجر به بهبود فرآیندهای متابولیک می شود و سس مایونز باعث حفظ جوانی بافت ها و بهبود تولید سلول های خونی می شود.

سرکه این ماده به عنوان یک نگهدارنده طبیعی عمل می کند. سرکه اغلب با آب لیمو یا اسید جایگزین می شود، جوهر عملاً بدون تغییر باقی می ماند.

افزودنی های ذکر شده تأثیر مفیدی بر حفره دهان دارند، از بیماری لثه و پوسیدگی جلوگیری می کنند، دندان ها را سفید می کنند و مینای دندان را حفظ می کنند و عوامل بیماری زا را از بین می برند، اما کارشناسان توصیه می کنند پس از مصرف ظروف حاوی سس مایونز، دهان خود را با جوشانده های گیاهی بشویید.

سس مهرام مایونز

خردل این ماده دارای خاصیت ضدعفونی کنندگی است و پودر خردل قدرت دفاعی بدن را افزایش می دهد و به مقاومت در برابر عفونت های ویروسی در طول همه گیری کمک می کند که به همین دلیل است که درمان سس مایونز برای افرادی که طبیعتاً دارای ایمنی ضعیف هستند ضروری است.

فقط استفاده از سس مایونز خانگی می تواند مفید باشد. محصولات فروشگاه پر از افزودنی های مصنوعی است که ارزشی ندارند.

جزایر بالئاریک شامل شهر منورکا اسپانیا می شود و در پایتخت آن، مائون بود که وقایع تاریخی رخ داد که سس مایونز را به جهانیان معرفی کرد.

در سال 1758، انگلیسی ها شهر را محاصره کردند و غذای مردم محلی تقریبا تمام شده بود که تخم مرغ و مقدار زیادی روغن زیتون به آنها کمک کرد، اما رژیم غذایی مداوم از تخم مرغ و املت همگان، به ویژه افسران عالی رتبه را خسته می کرد.

طبق افسانه، این نمونه اولیه سس محبوب امروزی است و این نام از محل ایجاد آن گرفته شده است و از آن به عنوان سس ماهون یاد می شود.