مصرف مربا هویج کوچک راه نزدیک تر شدن به رویاهایتان

کنسروها پرپشت ترین و دارای بیشترین محتوای فیزیکی میوه هستند. میوه یا به قطعات بزرگ‌تر خرد می‌شود یا در صورت داشتن مواد کوچک‌تر مانند توت‌ها، به طور کامل نگهداری می‌شود.

بسته به میزان پکتین طبیعی و ترجیح شخصی شما، محصول نهایی شما می تواند دارای بافت مربا مانند یا ژله مانند (با افزودن پکتین تجاری) باشد. مارمالاد به سادگی کنسروهایی است که از مرکبات از جمله پوست مرکبات تهیه می شود. طعم پیچیده تری دارد که اغلب شیرین، تلخ، ترش و خوش طعم را با هم ترکیب می کند. شاید بتوان گفت مارمالاد یک ژله باحال و پیچیده است.

اکنون که این موضوع را پاک کردیم، بیایید ببینیم که با چه نوع اسپری می توانید نان تست صبحانه خود را روی آن قرار دهید. اگر در وعده صبحانه از مربا هویج کوچک و نان تست استفاده می کنید، به سراغ مربای خانگی (یا دست ساز) بروید.

مرباهای خریداری شده در فروشگاه مملو از شکر تصفیه شده و مواد فرآوری شده اضافی و ناسالم هستند تا ماندگاری خود را طولانی تر کنند. درست کردن مرباها و ژله های خانگی در واقع بسیار ساده تر از چیزی است که تصور می کنید و می تواند یک پروژه سرگرم کننده DIY باشد.

بعلاوه، می‌توانید چند کوزه زیبا انتخاب کنید و شاید نام‌های خلاقانه‌ای پیدا کنید تا روی آن‌ها بچسبید. موارد مورد علاقه شخصی من تاکنون عبارتند از:

“میدان های توت فرنگی برای همیشه”، “پرفکت هلو”، “Apple-y Ever After”، “آن را دو نفر طول می کشد تا انبه”، “فرار انگور”، “قصه های گیلاس”، “کدو A”، “شما می توانید آن را بسیار داشته باشید” فلفل، «به نارگیل برو»، «از سر تا پاهای من»… شما ایده را دریافت کردید.

حتی اگر تصور تبدیل شدن گوجه فرنگی به مربا برای شما عجیب به نظر می رسد، باید از این فرصت استفاده کنید. شما با وسواس شروع به گذاشتن آن روی همه چیز خواهید کرد. این کاملا شگفت انگیز است.