روشهای خارق العاده برای نتیجه گیری بهتر از مایع ظرفشویی ریکا داروگر ایرانی!

همواره از مایع ظرفشویی استفاده در داخل ماشین ظرفشویی باید به کیفیت و نوع آن توجه ویژه نمود تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

برای این لازم است که در ابتدا ظروف کثیف را دسته بندی نمایید، در یک سبد استاندارد ظروف نقره، چنگال ها و قاشق ها باید به کار خود پایان دهند، بنابراین کمتر احتمال دارد که با یکدیگر لانه کنند.

 چاقوها باید به سمت پایین باشند، بنابراین کمتر به خود ضربه می زنید.

می توانید کاسه ها را کمی سفت تر از آنچه فکر می کنید روی هم قرار دهید تا زمانی که آب می تواند از طریق شکاف جریان یابد، باید خوب باشد.

برای اینکه بتوانید از مایع ظرفشویی ریکا داروگر برای ظروف کثیف خود استفاده نمایید نیاز است تا از قبل ظروف کثیف را با آب داغ آبکشی نمایید.

سعی کنید ظروف فوق‌شکل‌دار را در گوشه‌های قفسه‌های بالایی قرار ندهید، زیرا در آنجا عملکرد تمیز کردن ضعیف‌تر است.

مایع ظرفشویی

هنگامی که در حال بارگذاری قابلمه ها یا تابه ها یا سینی ها یا پارچ های بزرگ در قفسه پایینی هستید، مطمئن شوید که مسیر بازوی اسپری بالایی را مسدود نمی کنند.

هنگامی که شک دارید، برای نکاتی در مورد بهترین طرح‌های بارگیری، راهنما را بخوانید Bosch و Whirlpool هر دو نکات بارگیری مفیدی دارند که برای اکثر برندها کاربرد دارد.

دستگاه خود را حداقل چند بار در سال تمیز کنید ما جزئیات نحوه تمیز کردن ماشین ظرفشویی خود را توضیح می دهیم.

 اما نسخه کوتاه آن به این صورت است: هر زمان که بوی ماندگاری را استشمام کردید، تجمع مواد معدنی را مشاهده کردید یا متوجه کاهش عملکرد تمیز کردن شدید، با تمیز کردن فیلتر شروع کنید.

 اگر جواب نداد، یک چرخه خود تمیز کردن را با نوعی محصول تمیز کننده اسیدی اجرا کنید.

اگر این مراحل اولیه مشکلات عملکرد شما را برطرف نکرد، یا ماشین ظرفشویی شما کد خطا را نشان داد، می توانید برخی از عیب یابی ها را انجام دهید. 

توصیه می‌کنیم برای بررسی فهرست‌ها و آموزش‌های ویدیویی به کلینیک تعمیر (یا هر منبع مشابهی برای تعمیرات DIY) مراجعه کنید تا به شما در تشخیص مشکل کمک کند.

 با این ویدیوی ابتدایی شروع کنید این احتمال وجود دارد که بتوانید به تنهایی مشکل را حل کنید.