دستور پخت سیر ترشی در مدت زمان سی دقیقه ای به روشی آسان و نوین!

عاشقان سیر، این یکی برای شماست! عاشق سیر نیستی؟ پس از امتحان سیر ترشی خواهید بود.

سیر ترشی سریع

 

سیر ترشی یک میان وعده سالم و خوشمزه است که به راحتی درست می شود تنها چیزی که نیاز دارید فقط تعداد انگشت شماری از مواد اولیه و چند دقیقه است و این غذای مد روز را خواهید داشت!

عاشقان سیر، این یکی برای شماست! عاشق سیر نیستی؟ پس از امتحان سیر ترشی خواهید بود.

به طور جدی، این دستور پخت سیر ترشی یک دستور غذای سی دقیقه ای آسان است که می توان آن را به عنوان میان وعده یا با سالاد و سس مصرف کرد.

شما می توانید از دوست من، تارا برای این تشکر کنید، زیرا از او بود که من فهمیدم که چقدر آسان است!
این دستور پخت سیر ترشی بسیار آسان است و خوردن آن بسیار خوشمزه است! مردم فکر خواهند کرد که شما ساعت ها کار کرده اید – هس، این راز ما خواهد بود!

سیر ترشی از نزدیک در یک کاسه نشان داده شده است.
به طور جدی، این دستور سیر ترشی یک دستور ساده سی دقیقه ای است که می توان آن را به عنوان میان وعده یا با سالاد و سس مصرف کرد.

شما می توانید از دوست من، تارا برای این تشکر کنید، زیرا از او بود که من فهمیدم که چقدر آسان است!

سیر ترشی

اگرچه می توان سیر ترشی را از فروشگاه ها تهیه کرد، اما اگر از مصرف خود آگاه هستید، می توانید سیر ترشی خانگی خود را درست کنید.

اگر به دنبال خرید سیر خشک در بازار تهران اید کافیست که با مشاوران بخش فروش ما در ارتباط باشید.

به سادگی با خیساندن حبه های سیر در سرکه برای چند روز درست می شود برای خوردن تا یک هفته بی خطر است اما پیشنهاد می کنم اگر می توانید 21 روز کامل صبر کنید. تا آن زمان، طعم به طور کامل بهبود می یابد.

تنها چیزی که برای ترشی سبزیجات نیاز دارید یک آب نمک ساده است که می توانید با استفاده از ترکیبی از سبزیجات، سبزی ها و ادویه جات ترشی جات، آن را مطابق میل خود سفارشی کنید تا طعم دلخواه خود را بسازید. ما هویج ترشی ، تربچه ، لوبیا سبز و گل کلم را برای نام بردن از چند مورد درست کرده ایم.

برای ترشی سیر از کمی سرکه بیشتر در آب نمک استفاده می کنیم زیرا سرکه به خنثی شدن طعم تند سیر کمک می کند.