تولید کاپشن چرم تبریز پشرو در تولید کاپشن چرم مردانه

کلمات «عصر طلایی نبرد هوایی» ممکن است شما را به جنگ‌های سگ‌های اسپیت فایر و مسرشمیت بر فراز آسمان انگلیس بیاندازد، اما ما در واقع کمی زودتر از آن به عقب نگاه می‌کنیم.

در طول جنگ جهانی اول (زمانی که بارون سرخ و فوکر قرمز مایل به قرمزش بلای جان آسمان بودند)، خلبانان آلمانی بهترین کاپشن چرم مردانه کمربند تا ران می پوشیدند.

پشم استاندارد با شرایط یخ زدگی کابین های خلبان در هوای آزاد مطابقت نداشت، بنابراین خلبانان کت های مخصوصی برای آنها ساخته بودند.

بارون سرخ
یک ژاکت پرنده چرمی RFC
در پایان جنگ، خلبانان دو طرف با ژاکت های چرمی به آسمان می رفتند. آن‌ها به قدری جزء ضروری کیت خلبان شدند که ارتش ایالات متحده شروع به کار بر روی نسخه‌ای کرد که می‌توانست آن‌ها را در اختیار هوانوردان قرار دهد.

نتیجه A-1 بود (اولین بار در سال 1927 منتشر شد)، و به سرعت A-2 (اولین بار در سال 1931 ظاهر شد)، که در سراسر جنگ جهانی دوم و پس از آن شاهد خدمت بود.

بهترین تولیدی کاپشن چرم مردانه در صنعت نظامی و هوانوردی می باشد که لباس های بسیار زیبایی را تولید می کنند.

راز واقعی موفقیت A-2 (علاوه بر دوام و گرمای آن) تعویض دکمه های دست و پا چلفتی با زیپ بود. ظاهر کت را به طور اساسی تغییر داد و پوشیدن و درآوردن آن را بسیار آسان کرد.

کاربردی و شیک بود. خطوط تمیز، جیب های خوش دست و کمر بلند آن توجه مردان را در همه جا جلب کرد و نسخه های غیرنظامی این کت به زودی ظاهر شد و در طول جنگ جهانی دوم محبوبیت پیدا کرد.

در پایان جنگ جهانی دوم، قیمت کاپشن چرم تبریز بسیار مناسب و چیزی شبیه به یک لباس اصلی مردانه شد، اما ظاهر آن برای برخی محافظه کارانه بود. یک انقلاب ضدفرهنگی در زیر سطح رخ داد.

تقریباً در همان زمانی که ارتش در حال تکمیل کت های پرواز خود بود، ایروینگ شات در حال انجام برخی از کمال های خود بود. او اولین ژاکت پرفکتو را در سال 1928 معرفی کرد.

علاقه مندان به موتورسیکلت کت نامتقارن را دوست داشتند و آن را در دهه 30 و 40 به محبوبیت زیرزمینی تبدیل کرد. شما می توانید در کشور با انتخاب کاپشن چرم مردانه مشهد نیاز خود را از بابت یک کاپشن بسیار مناسب راحت نمایید.

اما یک ثانیه صبر کنید اینجا دوباره مارلون براندو می آید.

  • منابع:
    1. Heavy Leather Jackets That Will Slide Into Your Raw Denim Rotation

  • تبلیغات: 
    1. زرشک قرمز کوهی جنگلی بی دانه
    2. مراکز عرضه پارچه لگ چرم مرغوب
    3. شرکت فروش ساک ورزشی بزرگ زنانه
    4. لیست قیمت روز دستگاه cnc النگو