تجربه مصرف انواع پیاز

آنها می گویند یکی از بهترین شکل های تبلیغات دهان به دهان است.

به این فکر کنید، وقتی تجربه خوبی از یک پیاز محلی مازندران، مکان یا شخصی داریم، با اشتیاق به اطرافیان خود در مورد آن می گوییم.

به نظر نمی رسد به خودمان کمک کنیم.

همین امر در مورد یادگیری نیز صادق است – اگر ما در مورد موضوع خود مشتاق باشیم، آن‌وقت این اشتیاق سرازیر می‌شود.

متأسفانه برعکس نیز صادق است، اگر مطالب را خسته کننده بدانیم، دانش آموزان ما نیز خسته کننده خواهند بود.

یک کار ساده، اما مؤثر، این است که با دانش آموزان خود در میان بگذاریم که چگونه به موضوع پیاز سفید صدفی علاقه مند شده ایم.

زمانی را برای گفتن داستانی در مورد اینکه چه کسی یا چه چیزی شما را تحت تأثیر قرار داده است، اختصاص دهید.

و فراموش نکنید که وقت بگذارید و یک یادداشت تشکر برای کسانی که در داستان خود نام می برید بنویسید – به احتمال زیاد این اشتیاق و اشتیاق آنها بوده که شما را جذب کرده است!

هنگامی که ما مشتاقانه اشتیاق خود را برای موضوع مورد نظر خود (که اغلب کار زندگی ماست) با دانش آموزان خود در میان می گذاریم، از آنها دعوت می کنیم تا در سفر ما برای یادگیری پیاز داغ آماده مادام العمر به ما بپیوندند – دعوتی که رد شدن از آن سخت است! اشتیاق مسری است – ببینید آیا می توانید اشتیاق خود را منتقل کنید!

اگرچه تمرین‌های معدودی که به اشتراک گذاشته‌ام تنها نوک کوه یخ هستند، امیدوارم به ما کمک کنند تا رویاپردازی کنیم که چگونه می‌توانیم به طور مؤثری از قدرت احساسات برای کمک به دانش‌آموزان خود برای یادگیری بیشتر استفاده کنیم.

همانطور که در مصاحبه ای با دکتر ایموردینو یانگ (Lahey 2016) بیان شد، “معلمان بزرگ می دانند که بهترین و بادوام ترین یادگیری زمانی اتفاق می افتد که محتوا جرقه ای ایجاد کند، زمانی که به زندگی کودک مرتبط باشد، و زمانی که پیاز سرخ شده پیوند عاطفی ایجاد کنند.

با موضوعی که در دست است یا معلمی که در مقابل آنهاست.

یادگیری معنادار زمانی اتفاق می‌افتد که معلمان بتوانند با آنچه ممکن است مفاهیم، ​​ایده‌ها یا مهارت‌های انتزاعی باقی بمانند، ارتباط عاطفی ایجاد کنند.

  • منابع:
    1. Great Teaching Is Like an Onion
  • تبلیغات: 
    1. با استفاده از قلم تراش می توانید حلقه ازدواج بسازید
    2. شرکت فروش مانتو شلوار ورزشی
    3. تولید کننده پارچه لگ مجلسی ایرانی
    4. خطرات ناشی از مصرف کشمش