بررسی نتایج آخرین مطالعات فناوری اطلاعات درباره ی چاپ دفتر تعاونی 40 برگ ساخت ایران!

دفتر یادداشت کاغذی یکی از وسایل مورد نیاز مدرسه است و همیشه مورد نیاز است. یک مطالعه همچنین نشان داد که علیرغم از فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده می‌کند.

تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان می‌توانند از منابع کاغذی برای نوشتن و خواندن استفاده کنند.

استفاده از محصولات نوت بوک کاغذی نیز تحت تأثیر جوانان (سن باروری) قرار دارد و تخمین زده می شود که 65 درصد از کل جمعیت اندونزی در یک دوره مولد هستند. درخواستی اندونزی برای کاغذ یادداشت نیز رو به افزایش است. برای بهینه‌سازی فرصت‌های بازار در مورد محصول کاغذی نوت‌بوک، نوآوری محصولی که با نیاز بازارهای محلی و بالقوه مطابقت دارد، بسیار مهم است. دریافت و دریافت نیازهای یکی از محرک های کسب نتایج بهتر در کسب و کار است. یک پروژه با ارزیابی با کیفیت بالا، که شامل گرفتن صدای مشتری (VOC) است، میزان موفقیت دو برابر شده و 70 درصد سهم بازار بالاتری نسبت به پروژه‌هایی با فناوری ناکافی دارد. از این رو، این محقق با هدف شناسایی نیازهای مشتری در مورد کاغذ نوت بوک با ضبط مشتری و سپس پردازش آن به یک طرح کاغذ نوت بوک بر اساس انتخاب مشتری انجام می شود.

چگونه یک دفتر تعاونی 40 برگ تحقیقاتی راه اندازی کنیم؟

وقتی درباره ادبیات غیرداستانی تدریس می کنم، سؤالات زیادی در مورد تحقیق وجود دارد. شرکت کنندگان در کارگاه عاشق دیدن دفترچه های تحقیق من در عمل هستند. بنابراین چند عکس گرفتم تا کمی با شما به اشتراک بگذارم. (در واقع، من بیشتر از کمی به اشتراک می گذارم. امیدوارم همه چیز مفید باشد!)
من نوت بوک های ارزان قیمت را برای بیشتر پروژه های تحقیقاتی و نوشتاری کوچکتر ترجیح می دهم. نویسندگان حرفه ای (اعم از نویسندگان داستانی و غیرداستانی) و دانش آموزان در هر سنی می توانند از دفترهای پژوهشی به طور مؤثر استفاده کنند. می‌خواهم نحوه راه‌اندازی آن را به اشتراک بگذارم تا در صورت علاقه‌مندی، بتوانید فرآیند را تکرار کنید.
دفتر
قبل از ادامه، باید بگویم که تحقیقات من فراتر از یادداشت هایی است که در دفترم حتی برای پروژه های کوچکتر می نویسم.
 (برای نوشتن حرفه ای این کار باید انجام شود.) من همچنین پوشه هایی پر از مقالات چاپ شده، مصاحبه ها و موارد دیگر دارم.
 من فایل های دیجیتالی هم روی کامپیوترم دارم برای برخی از پروژه ها، کلاسورهای 3 حلقه ای بهتر از نوت بوک های مارپیچی به من کمک می کنند.
برای کتابم The Laura Ingalls Wilder Companion ، یک سازمان‌دهنده فایل کامل را به تحقیقم اختصاص دادم. من علاوه بر سازمان‌دهی فایل‌ها و فایل‌های دیجیتالی، از چند نوت‌بوک پنج موضوعی استفاده کردم.
 راستش من قابل حمل بودن نوت‌بوک‌هایم را ترجیح می‌دهم، اما چند کلاسور 3 حلقه‌ای انتخاب بهتری برای آن کتاب بود.
 البته ممکن است نویسندگان دانشجو و داستان نویسان نیازی به چنین تحقیقات گسترده ای نداشته باشند.
می توانم یادداشت برداری خود را به یک دفترچه مارپیچ برای پروژه های کوتاه محدود کنم، زمانی که از قبل بدانم پروژه چگونه خواهد بود، مانند کتاب های سری The Truth About با کتاب های Reycraft پس از ایجاد ساختار کتاب اول. اگر داستان خود را از قبل سازماندهی کرده باشم، و احتمالاً ساختار آن را انتخاب کرده باشم، یادداشت های دست نویس من احتمالاً در یک دفترچه مارپیچ قرار می گیرند! البته، من هنوز باید از پوشه های دیجیتال و کاغذی استفاده کنم، اما دفترچه تحقیقاتی من باعث شروع کارم می شود.