با پوشیدن تیشرت راگبی اصل استایل خود را جذاب نمایید!

آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه تیشرت آیا تبدیل به یک عنصر اصلی نمادین در مد و فرهنگ آمریکایی شده است؟

این تیشرت که در ابتدا به عنوان یک لباس زیر طراحی شده بود، به رایج ترین و قدرتمندترین لباس در لباس تبدیل شده است.

داستان لباس ساده‌ای را بخوانید که دنیای مد را متحول می‌کند، صنعت خود را در تزیین لباس ایجاد می‌کند و روش اشتراک‌گذاری پیام‌ها را برای همیشه تغییر می‌دهد.

تیشرت همانطور که امروز می شناسیم یکی از اصلی ترین محصولات پوشاک است.

لباس ساده چنان عمیقاً در فرهنگ جهانی جا افتاده است که به راحتی می توان فراموش کرد که، به طور نسبی، خود تیشرت کاملا جوان است.

خاستگاه تیشرت راگبی اصل به اواخر قرن نوزدهم برمی گردد، زمانی که کارگران برای خنک ماندن در ماه های گرم سال، لباس های سرپوش خود را از وسط نصف می کردند.

اولین تیشرت تولید شده بین جنگ اسپانیا و آمریکا در سال 1898 و 1913 زمانی که نیروی دریایی ایالات متحده شروع به انتشار آنها به عنوان زیرپیراهن های استاندارد کرد اختراع شد.

تیشرت

 

حتی پس از آن، به لطف اف. اسکات فیتزجرالد که اولین کسی بود که این کلمه را در رمان این سمت از بهشت ​​منتشر کرد، تا سال 1920 طول کشید تا اصطلاح واقعی “تیشرت” در فرهنگ لغت انگلیسی گنجانده شود.

فیتزجرالد می نویسد: «در اوایل سپتامبر، آموری، با «شش کت و شلوار تابستانی، شش کت و شلوار زیر زمستانی، یک ژاکت یا تیشرت، یک پیراهن، یک پالتو، زمستان و غیره» به نیوانگلند رفت سرزمین مدارس.»

اگرچه این تیشرت در اوایل قرن بیستم ساخته شد، اما به ندرت می‌توانستیم آن را به‌عنوان چیزی جز زیرپیراهن بپوشیم.

دیدن کهنه‌سربازانی که بعد از جنگ جهانی دوم یک تیشرت پوشیده در شلوار خود می‌پوشیدند، غیرمعمول نبود، اما خارج از آن، تیشرت‌ها تقریباً به طور انحصاری زیر لباس‌های «مناسب» استفاده می‌شدند.