با نوشیدن شیر می توانید حافظه خود را تقویت کنید

مصرف شیر طعم‌دار توسط کودکان با نگرانی‌های سلامتی، به‌ویژه مربوط به چاقی و پوسیدگی دندان، به دلیل قند اضافه شده به شیرهای طعم‌دار مواجه شده است.

برای اطلاع از این موضوع که یک لیتر شیر چند لیوان است می توانید به این سایت مراجعه نمایید.

انجمن دندانپزشکی آمریکا (2000) هشدار داد که مصرف نامحدود نوشیدنی های حاوی قندهای قابل تخمیر، مانند شیر، می تواند به پوسیدگی دندان کمک کند.

با این حال، مورفی و همکاران. (2008) گزارش داد که مصرف تعدیل شده قندهای افزوده برای کودکان بالای 5 سال بدون توجه به مصرف شیر طعم دار یا بدون طعم قابل مقایسه است.

مطالعه ای توسط دانینگ و هاج (1971) نشان داد که نوشیدن شیر شکلات با شکر افزوده در مقایسه با نوشیدن شیر ساده به طور قابل توجهی با بروز پوسیدگی دندان مرتبط نیست.

برای دانستن اینکه یک کیلو گوشت برای چند نفر قیمه مناسب است می توانید اطلاعات خود را کاملتر نمایید.

داده های متناقضی در مورد تأثیر نوشیدن شیر طعم دار به جای شیر ساده بر چربی و انرژی دریافتی وجود دارد.

اگرچه برخی از مطالعات می گویند که نوشیدن شیر طعم دار بیش از شیر ساده به انرژی دریافتی در کودکان بالای 5 سال یا وضعیت وزن کودکان مرتبط نیست (مورفی و همکاران، 2008؛ نیکلاس و همکاران، 2013)، مطالعات دیگر نشان می دهد که مصرف انرژی ممکن است با مصرف شیر طعم دار افزایش یابد (Noel et al., 2013; Patel et al., 2018).

بنابراین، تحقیقات بیشتری برای بررسی رابطه بین مصرف شیر طعم دار و ترکیب بدن مورد نیاز است.

برای رشد تجارت و سرمایه گزاری می توانید با ورود به سایت اراد برندینگ به راحتی با مشاوران متخصص در این حوضه تماس برقرار کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید.

کمیته استانداردهای تغذیه برای برنامه های ملی ناهار و صبحانه مدرسه، هیئت غذا و تغذیه مؤسسه پزشکی (IOM) در گزارش خود (Stallings و همکاران، 2010) موافقت کردند که محتوای چربی شیر مایع ارائه شده به 1 محدود شود.

درصد (میزان چربی شیر کم چرب). کمیته IOM اذعان کرد که دستورالعمل‌های غذایی برای آمریکایی‌ها (USDHHS-USDA، 2015) مصرف غذاها و نوشیدنی‌هایی با شکر افزوده کمی را توصیه می‌کند.

این کمیته مزایا و معایب نگهداری شیر طعم دار را به عنوان گزینه شیر در نظر گرفت. کمیته IOM با حفظ شیر بدون چربی طعم دار موافقت کرد.برای فهمیدن و کاربرد انواع محصولات نظیر وایتکس و آلومینیوم می توانید با مراجعه به این سایت اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.

شیرهای طعم‌دار انتخاب اصلی شیر در مدرسه بوده و هستند (MilkPEP، 2017). این کمیته نگران بود که حذف تمام شیرهای طعم دار منجر به کاهش قابل توجه شیر شود.

  • منابع:
    1. Invited review: Maintaining and growing fluid milk consumption by children in school
  • تبلیغات: 
    1. زرشک قرمز کوهی جنگلی بی دانه
    2. قیمت پارچه لگ طرح دار ضخیم
    3. پخش کننده تیشرت شلوار ورزشی زنانه
    4. عرضه آنلاین دستگاه cnc طلا