با استفاده از سیر سیاه دکتر بیز چربی های موضعی شکم را از بین ببرید!

سیر سیاه که می دانیم فواید بی شماری برای سلامتی و تغذیه دارد، اما شاید ندانیم که این فواید با سیر سیاه کمیاب یا فوق طبیعی چند برابر می شود.

سیر سیاه قبل از دانستن فواید آن سیر معمولی است که در درجات معینی در معرض رطوبت و گرما قرار گرفته و برای مدت طولانی محاسبه شده است که ممکن است به 40 روز متوالی برسد به گزارش سایت تخصصی «وب مدیسین».

در طی این فرآیند، برخی از ترکیبات موجود در سیر سیاه دکتر بیز شروع به تجزیه و متلاشی شدن می‌کنند و طعم تند معمول خود را از دست می‌دهند و نوعی طعم شیرین پیدا می‌کنند.

شایان ذکر است که فرآیند تهیه و تهیه سیر سیاه تا حدودی پیچیده و آسان نیست که یافتن این نوع سیر را در بازارهای معمولی مشکل می کند.

سیر سیاه حاوی مقادیر غلیظی از آنتی اکسیدان های مهم است و برخی مطالعات حتی نشان می دهد که محتوای آنتی اکسیدانی سیر سیاه از محتوای سیر سفید معمولی بیشتر است و همچنین حاوی کالری و فیبر بیشتری نسبت به سیر سفید است.

سیر

از مهم ترین فواید آن مبارزه با سرطان است، زیرا آنتی اکسیدان های موجود در سیر سیاه به دلیل غلظت بالای آلیسین موجود در سیر سیاه به مبارزه با برخی بیماری های مزمن و جدی مانند سرطان کمک می کند و دیابت را درمان می کند. موثرتر از سیر معمولی در مبارزه با دیابت و تنظیم سطح قند خون

سیر سیاه همچنین ایمنی را بهبود می بخشد، همانطور که سیر معمولی برای سیستم ایمنی بدن مفید است، سیر سیاه نیز برای سیستم ایمنی مفید است و حتی از این نظر بهتر از همتای سفید خود بهتر است.

خوردن سیر سیاه به طور منظم بر سلامت مغز نیز تأثیر مثبت دارد، زیرا به طور کلی به فرد کمک می کند تا از بیماری های روانی و عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و بیماری پارکینسون جلوگیری کند.

خوردن سیر سیاه می تواند به بهبود حافظه و مبارزه با فراموشی، چه آسیب شناختی و چه غیر آسیب شناسی، کمک کند.

به گفته متخصصان، سیر سیاه به افزایش میل جنسی نیز کمک می کند، اگرچه این موضوع هنوز مورد بحث است، اما برخی از تمدن های باستانی معتقد بودند که سیر سیاه توانایی افزایش میل و عملکرد جنسی را به ویژه در مردان دارد.