ایده استفاده از لوازم نوشتاری

الوک کومار، یکی از اعضای برنامه توسعه روستایی نخست وزیر، در ارتباط با تقریباً هر بخش دولتی و آژانس توسعه روستایی در بیهار، جارکند و سایر ایالت های همسایه، ایده پوشه مقوایی گیره دار های مقرون به صرفه را در سراسر منطقه ترویج داد و شروع به ساخت سفارشات از آنها کرد. برای عرضه یکپارچه به هر مدرسه در حوزه قضایی خود.
آبیشک رامان بر عملیات و هوشمندی بازار، بر تهیه مواد اولیه با کیفیت مناسب، یافتن و کار با دستگاه های چاپ برای چاپ نوت بوک ها از یک طرف و نظارت بر پویایی بازار بازیگران موجود، استراتژی های قیمت گذاری و توزیع آنها و همچنین تمرکز داشت. تدارکات.
ماشه برای پروژه پوشه دکمه دار های Clari-ON
منوج در حال یادآوری یک حادثه بود، در 19 دسامبر 2016، هنگامی که از خانه یک دانش آموز مدرسه، فرزند یک نجار در روستای رامگره شیخپورا، بیهار بازدید کرد.

او از آنها دیدن کرد تا در مورد یک دانش آموز برجسته به نام راوناک کومار جویا شود. راوناک، که در مدرسه استاندارد 1 بود، به نظر می‌رسید که بدون هیچ دلیل قابل توجهی با درس‌ها کنار می‌آید، و مانوج می‌خواست کمی عمیق‌تر تحقیق کند، زیرا پسر دانش‌آموز باهوشی بود و والدینش نیز متعهد به تحصیل بودند.

پدر و مادر راوناک، پاوان و سونیتا دارما، هر دو، که به نجاری روستایی مشغول استفاده از پوشه گیره دار فلزی بودند و درآمد ناچیزی از 1000 روپیه در ماه به دست می‌آوردند، مشکلات خود را در خرید نوت‌بوک‌های مورد نیاز به اشتراک گذاشتند، زیرا قیمت هر نوت‌بوک 30 روپیه است.

صرف حدود 200 روپیه هر 2 ماه برای پر کردن نوت‌بوک‌های جدید چالش برانگیز بود، و آنها معتقد بودند که در نهایت از کتاب‌هایی با کیفیت پایین استفاده می‌کنند که در طول یک سال تحصیلی قابل استفاده نیستند.

وقتی راوناک دفترهایش را نشان داد، متوجه شد که آنها در حال پاره شدن هستند، نوشته های مداد حتی خوانا نبودند و بسیاری از صفحات کم می شدند.

بعداً، با بررسی چند دفترچه یادداشت دانش‌آموزان دیگر در مدرسه، Manoj به زودی متوجه شد که این مشکل فقط یک دانش‌آموز نیست، بلکه مشکلی است که تقریباً هر کودک و والدینش با زونکن اداری کوچک روبرو هستند.

در این زمان بود که Manoj تصمیم گرفت وارد این تجارت شود و نوت بوک هایی با قیمت پایین و با کیفیت مناسب ارائه دهد.

  • منابع:
    1. The Clarion: A Social Enterprise Disrupting School Stationary Industry for Sustainability
  • تبلیغات: 
    1. قیمت انواع پارچه لگ چرم صادراتی
    2. شرکت فروش مانتو شلوار ورزشی
    3. پردازش رنگ در مغز انسان
    4. تخفیف 90 درصد زرشک در مشهد!

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.