امکانات آموزشی باید قبل از انتخاب فرش

امکانات آموزشی باید قبل از انتخاب فرش، مسائل زیادی را در نظر بگیرد. یک نکته واضح مقاومت در برابر لکه است.

آموزش همچنین برای جلوگیری از بی نظمی های سطحی (زیپ زدن، جوانه ها و لبه های لبه) و تراکم بالا برای مقاومت در برابر ترافیک سنگین پا و جلوگیری از فرورفتگی اثاثیه نیاز به بند بالا دارد.

آموزش نیاز به مقاومت در برابر رطوبت، سهولت نگهداری، جذب صدا و راحتی زیر پا دارد. علاوه بر این، امکانات آموزشی تقریباً همیشه دارای محدودیت های بودجه ای هستند که باید هنگام انتخاب فرش در نظر داشته باشید. ملاحظات شرکتی شامل حفظ ظاهر (اندازه‌گیری شده با TARR)، مقاومت در برابر لکه، توانایی مقاومت در برابر ترافیک سنگین در راهروها و خروجی‌ها، توانایی مقاومت در برابر آسیب ناشی از چرخ‌های صندلی غلتکی، رنو تی توانایی تنظیم مجدد تنظیمات مبلمان اداری و سیستم‌ها و پایداری است.

ملاحظات مربوط به تنظیمات دولتی یا سازمانی شامل محصولاتی است که مشخصات معماری، محصولاتی که ملاحظات بودجه را برآورده می کنند، سهولت نگهداری، چسبندگی بالا، مقاومت در برابر لکه و پایداری را شامل می شود.

روبالشتی، تنظیمات خرده‌فروشی دوام، مقاومت در برابر لکه، توانایی مقاومت در برابر لبه‌ها (چون بسیاری از فروشگاه‌ها برای کفپوش‌های دیگر باز هستند)، توانایی مقاومت در برابر سایش و توانایی بازیابی از ترافیک سنگین را در اولویت قرار می‌دهند.

ملاحظات مهمان نوازی عبارتند قیمت روفرشی کشدار زد آب از مقاومت در برابر لکه، توانایی مقاومت در برابر خراش لبه، راحتی زیر پا، دوام، توانایی مقاومت در برابر تعمیر و نگهداری مکرر و توانایی مقاومت در برابر سایش و بازیابی از ترافیک سنگین پا و غلتک. از سگ نگهبان برای حفظ ایمنی بیشتر استفاده میشود.

 

تست پشتیبان فرش
هر زمان که در مورد عملکرد آتی فرش خود نگرانی دارید، مهم است که در مورد آن نگرانی برای هر آزمایشی بخواهید. بیایید به برخی از دسته بندی های تست محبوب تر نگاه کنیم.

  • منابع:
    1. How to Choose a Commercial Carpet Backing System
  • تبلیغات: 
    1. تاریخچه پرفراز و نشیب مجسمه دکوری
    2. باغداران جدید همگی به فکر تهیه رب انار می باشند
    3. افزودنی جدید به نام رب انار
    4. اتصالات اساسی را تنها به لوله بسپارید