استفاده از ساعت زنانه تیسوت در موتور ماشین های بنز

امسال شاهد ورود یکی دیگر از دستاوردهای فنی ساعت زنانه تیسوت در قالب فولاد ضد زنگ Octo Finissimo S  مدل فوق باریک  هستیم که اکنون برای مقاومت در برابر غوطه وری تا عمق 100 متری آماده شده است.

قبلا Octo Finissimos تا عمق 30 متری ضد آب بود. برای دستیابی به این هدف، قاب باریک و باریک پیچیده به ارتفاع 6.4 میلی متر افزایش یافته است تا یک تاج مقاوم در برابر آب را در خود جای دهد.

تاج پاشنه آشیل مقاوم در برابر آب اکنون توسط این مکانیسم قفل محافظت می شود که تضمین می کند کیس کاملاً ضد آب است. با این تغییر، درست به موقع برای ورزش های تابستانی، Octo Finissimo شهری و پیچیده اکنون برای غوطه وری کامل آماده است.

هنگامی که Octo برای اولین بار در سال 2014 معرفی شد، ما نمی دانستیم که قرار است در زمان رکورد به یک نماد تبدیل شود. علاوه بر این، در شش سال گذشته، مدل‌های Octo با 50 جایزه مختلف و شش نوآوری رکورددار جهانی شناخته شده‌اند. موفقیت Octo به لطف تلفیقی زیبا از مطلوبیت طراحی بی نظیر ایتالیایی و تسلط بی عیب و نقص مکانیکی سوئیسی است.

اگرچه موفقیت بی‌امان Octo ممکن است Bulgari را از نظر ساعت‌شناسی به ارتفاعات جدیدی ارتقا داده باشد، این خانه قبلاً از دهه 1920 به خرده‌فروشی ساعت‌های ساعت می‌پرداخت و در دهه 1940 شروع به نشان دادن سبک خانه متمایز با ساعت‌های مار کرد که امروزه اساس آن را تشکیل می‌دهند.

از مجموعه توبوگاس مارهای مارپیچ با فلس‌های طلا و الماس که به دور مچ دست و در دهان مار زخمی شده‌اند، یک ساعت جیگر لکولتر بود. ساعت‌های مچی دیگر با همکاری Audemars Piguet، Vacheron Constantin و Movado ساخته شدند.

اولین مدل نمادین این شرکت، Bulgari Bulgari بود که در سال 1975 به عنوان یک ساعت دیجیتالی که به عنوان هدیه ای برای مشتریان وفادار در نظر گرفته شده بود، شروع به کار کرد و در واقع Bulgari Rome دور صفحه حک شده بود.