استفاده از جارو برای نظافت

براون می‌گوید: «Berea در حال تقویت شکل هنری است. دانش‌آموزان راهنمایی‌های زیادی دریافت می‌کنند، و تاکید زیادی بر حرفه‌ای بودن، ایجاد چیزی که واقعاً بتوانید بفروشید، وجود دارد.

هنرهای عامیانه معمولاً به طور غیر رسمی در خارج از موسسات یاد می‌شوند، بنابراین این برنامه کاملاً غیرعادی است.»

جارو “آپالاچی” Berea حس عتیقه ای دارد. با ذرت جاروی خام درست می شود و ساقه های آن هنوز چسبیده است.

ساقه ها به طور یکپارچه بر روی دسته بافته می شوند، بر خلاف جارو “شیکر برید” که در آن ساقه ها از هم جدا می شوند و قیطان یک تزئین کاربردی است.

رابینز می‌گوید: «این یک جارو دستی خشن است من آن را برای ادای احترام به اجدادم طراحی کردم که جارو می ساختند. ایده این است که شما را به روزهای خوب گذشته برگردانم.»

به گفته مارک براون، مدیر هنرهای عامیانه و سنتی در شورای هنر کنتاکی، از نظر فنی، «جاروی آپالاشی» منحصر به فرد وجود ندارد.

او می‌گوید آپالاشیا منطقه‌ای بزرگ از ایالات متحده است که در چندین ایالت امتداد دارد و فرهنگ‌های مختلفی را در بر می‌گیرد، بنابراین، تشخیص یک سبک غیرممکن است.

تلاش‌های مقیم فراست نه تنها به پیشرفت کالج کمک کرد، بلکه شهر Berea را به کانونی برای صنایع دستی تبدیل کرد. هنگامی که فراست شروع به جمع آوری صنایع دستی کرد، هنرمندان منطقه شروع به نقل مکان به Berea کردند، زیرا می دانستند در آنجا مشتری دارند.

به گفته براون، امروزه بریا اغلب به عنوان پایتخت هنر و صنایع دستی کنتاکی توصیف می‌شود و جشنواره سالانه صنایع جارو دستی برقی Berea هر ماه جولای بیش از 8000 نفر – معادل نیمی از جمعیت شهر – را جذب می‌کند.

با این وجود، سازندگان جارو به سختی پیدا می شوند.

براون، که بازار ایالتی کنتاکی کرافتد را اداره می‌کند، می‌گوید که به ندرت با هنرمندانی روبرو می‌شود که صرفاً به ساخت جارو اختصاص داشته باشند.

شما می توانید با مراجعه بله نمایندگی های مجاز در سراسر کشور انواع مدل از جارو برقی سامسونگ را خریداری نمایید.

در حالی که علاقمندان زیادی وجود دارد، رابینز تخمین می‌زند که کمتر از 200 نفر در سراسر جهان وجود دارند که برای امرار معاش خود جارو می‌سازند.

اما جاروها ممکن است رنسانس داشته باشند. بیل و رابینز هر دو می گویند که در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی علاقه خود را افزایش داده اند، اگرچه نمی توانند دلیل آن را مشخص کنند.

این روند شاید بخشی از یک حرکت گسترده تر برای همه چیزهای دست ساز باشد – Etsy در سال 2015 عمومی شد – یا به نوعی با طرفداران هری پاتر مرتبط است.

لین پیات، دانشجوی سال دوم کالج، از زمانی که برای اولین بار وارد محوطه دانشگاه شد، در زمینه جارو دستی شارژی کار می کرد.

او می‌گوید: «من بیشتر سیم‌پیچ را انجام می‌دهم، که تا حدودی آن را دوست دارم زیرا از نظر فیزیکی سخت است.

“اما امسال تصمیم گرفتم بیشتر بافتنی انجام دهم و در این کار خوب عمل کردم” کار ذهن او را از دنیای بیرون و تکالیفش دور می کند. او می‌گوید: «من صبر زیادی را آموخته‌ام. “ساخت جارو به شما می آموزد که به طور مداوم خود و هنر خود را بهتر کنید.”

  • منابع:
    1. This Kentucky College Has Been Making Brooms for 100 Years
  • تبلیغات: 
  1. عرضه کننده پارچه لگ مجلسی کیلویی
  2. شرکت فروش مانتو شلوار ورزشی
  3. دستگاه cnc طلا|خرید و فروش ارزان ترین آنها در کشور
  4. تخفیف 90 درصد زرشک در مشهد!