آنچه که باید درباره ی ویژگی های خاص شلوار جین ترک بدانید را با ما تجربه کنید!

اساتیدی که به صورت حضوری تدریس می کنند، عادت به خواندن اتاق دارند.

 آن‌ها یاد گرفته‌اند که چگونه بفهمند دانش‌آموزان چه زمانی علاقه‌مند، یا کسل یا گیج شده‌اند، از روی چهره‌هایشان. محیط راه دور دریافت بازخورد فیزیکی را بسیار سخت تر می کند.

“بزرگترین مشکل برای من این است که نبض کلاس را در دست گرفتن بسیار دشوار است. کابررا می‌گوید: وقتی یک کلاس 20، 30، 40 نفره داشته باشید، تمام اطلاعات در اختیار شما قرار می‌گیرد.

 «آیا کسی این‌جا و آن‌جا مخفیانه در پیامک می‌نویسد؟ آیا مردم درگیر یک بحث پر جنب و جوش هستند؟ مؤلفه انسانی آن بسیار حذف شده است.»

اسمیت، در دانشگاه آلاباما، در این ترم یک دوره تحصیلات تکمیلی درباره نژادپرستی، خشونت و اعتراض در ادبیات آفریقایی آمریکایی اولیه تدریس می کند.

 او می‌گوید که مکالمات دانشجویی می‌تواند تنش‌زا شود و باعث ایجاد اضطراب شود.

یکی از برترین تولیدی های شلوار جین ترک در استان تهران قرار دارد که روزانه حجم زیادی از محصولات تولیدی را به کلیه نقاط کشور ارسال می نماید.

اسمیت می‌گوید: «مبارزه من این است که بفهمم چگونه می‌توان در چشم‌انداز احساسی طبقه حرکت کرد. “موضوع درسی احساسات بسیاری را در دانش آموزان برمی انگیزد.”

او قبلاً می‌توانست زبان بدن را بخواند تا بگوید چه زمانی باید سرعت آموزش خود را کم یا تسریع کند. تمام نشانه‌هایی که او از دانش‌آموزان دنبال می‌کند – «آنها در صندلی خود جابه‌جا می‌شوند، پاهایشان را روی هم می‌گذارند یا دست‌هایشان را جمع می‌کنند، از کلاس بیرون می‌روند و به داخل می‌آیند و با یک بطری آب می‌چرخند» – اکنون تا حد زیادی پنهان شده است. از او.

اسمیت می‌گوید: «چیزی به سادگی تماس چشمی – دشوار است که بفهمیم چه کسی در هر لحظه به چه کسی نگاه می‌کند.

پروفسور به قدری نگران مطالعه اتاق دیجیتال بوده است که از دانشجویان مختلف می‌خواهد تا چند دقیقه بعد از کلاس در تماس باشند تا بررسی کنند.

“ما یک گپ سریع واقعی خواهیم داشت: “فقط می خواهم مطمئن شوم که آنچه را که از کلاس نیاز دارید دریافت می کنید. هیچ مشکلی؟ اسمیت می گوید به من اطلاع دهید. من جو کلاس را اینگونه ارزیابی می کنم. این تلاش کوچک من برای سازگاری با محیط مجازی است.»

«انسانی‌تر کردن» کلاس‌های درس مجازی

با این حال، تغییر مرزهای کلاس های دانشگاهی همه گیر کاملاً منفی نبوده است. استادان می‌گویند که شرایط جدید فرصت‌های تازه‌ای برای تدریس فراهم کرده است.

ایوانز-وینترز زمانی که دانش‌آموزان عمداً هم اتاقی‌ها یا خواهر و برادرهای خود را دعوت می‌کنند تا در کلاس او بنشینند، جالب می‌شود.

از منظر آموزش انتقادی، دانش باید در دسترس باشد. این باید یک تجربه جمعی باشد،» او می گوید. “آنقدرها هم که مردم فکر می کنند مخفی نیست.”