مطالعه بر روی انواع مبل

نگارنده پس از مطالعه آثار روان‌شناختی مربوطه دریافت که دیدگاه‌ها مورد تایید اکثر پژوهشگران قرار گرفته است.

تحقیقات ویژه ای که از مبل سلطنتی یافت آباد انجام می شود می تواند نویسنده را در انجام تحقیق ویژه یاری دهد.

با توجه به ترکیب ویژگی‌های رشد کودکان و روان‌شناسی رشد، این موضوع کودکان 3 تا 12 ساله را به عنوان موضوع تحقیق در نظر می‌گیرد.

از آنجایی که معمولاً گروه سنی 0 تا 3 سال را نوزادان و خردسالان می‌نامند، معمولاً نمی‌توانند در زندگی روزمره از خود مراقبت کنند و الزامات مبل راحتی چستر کویین نیز متفاوت است و گروه سنی 12 تا 18 سال نیز وجود دارد.

به نام فصل نوجوانان که در این مرحله کودک است.

کودکان 3 تا 12 ساله به عنوان هدف تحقیق انتخاب می شوند، از جمله در سنین پیش دبستانی و نوجوانی. در محیط زندگی کودکان در این سن تحول بزرگی ایجاد می شود و به تدریج مرکز زندگی از خانه به مدرسه تغییر می کند.

برای کودکان این مرحله آغاز آموزش رسمی است و در این مرحله رشد جسمی و شناختی بسیار مشهود است [12]. تغییر در وضعیت کودکان، تغییر در فشار محیط و تغییر در محیط زندگی باعث می شود روانشناسی کودکان جهشی کیفی داشته باشد.

این مرحله همچنین دوره مهمی از رشد شخصیت است. تحقیق روی کودکان در این مرحله از ارزش بالایی در هدایت طراحی مبل کلاسیک راحتی طوسی کودک برخوردار است.

بنابراین، انتخاب کودکان در این مرحله به عنوان موضوع تحقیق و تحلیل ویژگی‌های فیزیولوژیکی و روان‌شناختی آنها می‌تواند مبنای مهمی برای طراحی و تحقیق مبلمان کودک در این مرحله باشد.

2.2. روش های پژوهش
2.2.1. قانون سند
ما به تک نگاری ها و نشریات داخلی و خارجی در زمینه طراحی مبلمان کودک و رشد جسمی و روانی کودکان مانند “تحقیق در نظریه طراحی مبلمان معاصر”، “طراحی مدل سازی مبلمان”، “مقدمه ای بر طراحی مبلمان راحتی جدید” و سایر تک نگاری ها و همچنین ” صنعت محصولات جنگلی، «دکوراسیون»، «مهندسی بسته بندی»، «صنعت چوب بین المللی»، «صنعت چوب»، «مبلمان» و «دکوراسیون داخلی»، «مبلمان» و سایر مجلات حرفه ای و وب سایت های حرفه ای مانند شبکه مبلمان تیانتیان و طراحی است.

  • منابع:
    1. The Integrated Development of Furniture Design and Children’s Characteristics Based
  • تبلیغات: 
  1. بینش معنادار درمورد استفاده از رنگ ها
  2. قیمت انواع پارچه لگ چرم صادراتی
  3. بهترین تولیدکننده تاپ ورزشی نخی زنانه
  4. بررسی اصل و ریشه ی کشمش

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.